סיוע ריגשי מקצועי

סיוע ריגשי מקצועי

סטנד ביי מי מספקת סיוע ריגשי מקצועי במספר דרכים: אנו מקיימים קבוצות תמיכה מונחות ע"י פסיכולוגים; מספקים טיפולים אישיים לחולי סרטן ולבני משפחותיהם; ויש לנו קבוצה תמיכה עבור בני משפחה שאיבדו את אהוביהם.

מפגש קפה

מפגש קפה

"מפגש קפה" הוא מפגש חודשי אשר נותן לחברינו הזדמנות לקחת הפוגה מפגישות אינספור עם רופאים וביקורים בבתי חולים. זו הזדמנות ליצור קשרים חברתיים, לסעוד וליהנות עם חברים. במהלך השנים, המפגשים יצרו קשרים בין חולים ותיקים וחדשים שתומכים ומעודדים זה את זה, חולקים מידע חיוני הקשור במחלה, ומספקים עצות זה לזה.

משאבים פיסיים

משאבים פיסיים

אנו בסטנד ביי מי אסירי תודה לתורמים המאפשרים לנו לתמוך בצרכים היומיומיים של החברים שלנו, כגון הסעות לטיפולים רפואיים, שירותי ניקיון, טיפול סיעודי, טיפול בילדים ועוד. בנוסף, זכינו למשפחה תומכת של עסקים אשר באופן עקבי פותחים את ליבם ומספקים מוצרים ושירותים ללא תמורה - ארוחות חמות ואפילו פרוזן יוגורט ועוגות, שירותי מוסך לרכב, שירותי אינסטלציה, עיצוב שיער, מניקור / פדיקור, עיסויים, שירותי כירופרקטיקה, שיעורי אמנות, הרצאות ועוד.

חגים יהודיים

חגים יהודיים

נוכחות של קהילה יהודית וישראלית חשובה יותר מתמיד בזמן החגים, וסטנד ביי מי נותנת את זה לחבריה. אנו חולקים סעודה תחת הסוכה, חוגגים את חג החנוכה במסיבה גדולה, נותנים משלוחי מנות בכל פורים, וחוגגים את חג הפסח ואת יום העצמאות עם הקהילה היהודית-ישראלית בלוס אנג'לס. הארגונים השותפים שלנו והמתנדבים יוצרים תחושה של חגיגה עם המשפחה.

חבר

חבר

מניסיוננו, תמיכה רגשית חזקה וחיבור אנושי הם קריטיים לשיפור איכות חייהם של חולי סרטן. מתנדבי סטנד ביי מי מבקרים, מתקשרים ומלווים לבתי חולים או לסידורים, חוגגים את ימי ההולדת של המטופלים ונפגשים עימם בחגים ובאירועים מיוחדים, והולכים יחד לאירועי תרבות. אנו מתאימים את העזרה שהארגון מספק לצרכים ולהעדפות של כל מטופל ומטופל.

המטופלים שלנו מציינים לרוב ש"ישראליות" והיכולת לדבר בעברית מייד גורמים להם להרגיש בבית. יותר מכל, אנחנו כאן זה עבור זה/זו. מגע אישי, אוזן קשבת ועידוד מתמשך - כל אלה משפיעים בצורה ניכרת על חיי המטופלים שלנו.